Stabilirea pretului pentru fotografiile de produs:
  • Pretul se creeaza individual in functie de gradul de dificultate al proiectului si de cantitatea/calitatea fotografiilor solicitate si are la baza numarul de fotografii finale comandate. Exceptie fac evenimentele corporate ce sunt calculate in functie de durata de desfasurare in ore a acestora;
  • Pretul unei sesiuni foto de produs pleaca de la un minim de 100 euro cu plata integrala in avans.
  • Pentru demararea proiectelor mai mari de aceasta suma depozitul initial este de 30% din valoarea contractului;
  • In cazul renuntarii la contract depozitul initial nu se returneaza;
  • Livrarea imaginilor finale este conditionata de achitarea diferentei de plata. Fara Exceptii;
  • Costurile de transport in afara orasului Cluj-Napoca se vor adauga la factura finala in functie de distanta de deplasare.
Etapele colaborarii:
  • Dupa contactul initial efectuat telefonic, prin mail sau prin formularul de contact prezent pe site, discutam detaliile generale ale colaborarii si vin cu o oferta estimativa de pret;
  • Ulterior acestui prim contact ne intalnim personal pentru vizualizarea produselor si sa stabilim impreuna toate etapele planului de lucru si termenele de predare, urmand sa propun o oferta de pret finala;
  • Urmeaza sesiunea foto in studio sau la sediul clientului;
  • Dupa sesiunea foto, fotografiile se sorteaza, se editeaza individual si sunt retusate manual (crop, balans de alb, corectii de luminozitate, suprapuneri, etc.);
  • La final se creaza o galerie foto la rezolutie de web cu logo-ul personal suprapus si se inainteaza spre aprobare catre client.
  • Dupa efectuarea platii finale se livreaza toate fotografiile fara logo si la rezolutiile comandate prin transfer web.
Intrebari utile in stabilirea pretului pentru fotografiile de produs:
  • Care este dimensiunea proiectului? (de cate imagini aveti nevoie);
  • Care este destinatia fotografiilor (web/print)? – sunt preturi si rezolutii diferite;
  • Daca vor fi pentru print, in campanii de marketing, care ar fi aria de difuzare si marimea campaniei?
  • Care sunt caracteristicile principale ale produselor? (cat de mari/mici sunt?, din ce material sunt facute? lucios, mat, transparent, etc.);
  • Fotografiile sa fie izolate pe fundal alb sau de tip concept pt reclama media?
  • Care ar fi termenul de predare dorit?
  • Locatia produselor este unica/fixa sau sunt locatii diferite? Daca da, in ce localitati anume?