Preambul
Cred cu tarie in diagrama preturilor. Din cele 3 clase componente: calitate, pret si timp nu poti avea simultan decat 2 ele. Pe scurt, calitativ, ieftin si livrat repede nu se poate 🙂 Mergand pe aceasta logica pot spune ca nu sunt “cel mai ieftin” fotograf de produs din RO din simplul motiv ca nu pot functiona la acest nivel si nici nu-mi doresc acest lucru. Am ales calitatea in detrimentul cantitatii, iar pentru a livra la timp si la o calitate premium pot lua doar un numar limitat de clienti pe luna.
Preturile in fotografia de produs se creeaza individual, pe fiecare proiect, in functie de volumul si complexitatea acestuia si dupa o analiza detaliata prealabila prezentata la telefon sau pe e-mail. Insa, ca punct de referinta puteti consulta mai jos estimarile pe ora, pe sedinta minima sau media tarifelor per fotografie.
Pret fotografie de produs
Pretul minum pentru o sedinta foto de produs este de 750 lei.
Pret fotografie de produs in locatia clientului 1/2 zi de shooting | 4h | (editare PRO inclusa) – 1900 lei. In medie 40 de imagini finale.
Pret 1 zi de shooting in locatia clientului | 8h | (editare PRO inclusa) – 3500 lei - fara limita de fotografii finale.
Tariful pe ora extra in locatie este de 500 lei/h
La sesiunile foto de 8h in afara orasului Cluj-Napoca se adauga masa, transport si cazare daca e cazul.
Pret fotografie de produs per imagine de catalog: in medie clientii investesc intre 100 - 120 lei per fotografie finala predata, insa situatiile individuale pot varia in functie de volum si de complexitatea proiectului.
Toate preturile includ urmatoarele beneficii:
1. Standardizarea fotografiilor finale dupa cerintele galeriei din site. Imaginile vor avea rezolutie optima, site-ul se va incarca rapid, iar produsele din catalog vor fi perfect aliniate.
2. Termen de predare: 7 zile lucratoare.
3. Consiliere 1 la 1 inainte de sedinta foto pentru clarificarea punctelor tari ale produsului si pentru a schita stilul foto din nisa acestuia.
4. Analiza vizuala a site-ului existent.
5. Licenta comerciala de utilizare nelimitata.
6. Comunicare constanta cu etapele de implementare ale proiectului.
7. Editare high-end a imaginilor finale.
8. Trei revizii gratuite asupra fotografiilor in primele 5 zile de la predare.
9. Optimizarea fotografiilor pe fundal alb pentru platforme ecommerce EMAG/AMAZON
10. Garantie | returnare bani 100%
100% Returnarea banilor
Sunt convins de calitatea muncii mele asa ca am decis sa elimin riscul de a lucra impreuna
Dupa predarea fotografiilor finale, aveti la dispozitie 14 zile pentru a va asigura ca acestea aduc valoare business-ului dumneavoastra. Daca nu sunteti multumit si nu gasiti valoare in continutul vizual predat, voi rambursa plata integral fara explicatii.
Pret fotografie imobiliara pentru agentii
400 lei - rezidential 1 camera - 6-7 fotografii finale in regim HDR
450 lei - rezidential 2 camere aprox. 10-12 cadre finale - HDR
500 lei - rezidential 3 camere aprox. 12-15 cadre finale - HDR
550 lei - rezidential 4 camere aprox. 15-20 cadre finale - HDR
700 lei - case / duplex (pana în 120 m2)/ 15-20 cadre finale HDR.
450 lei - rezidential 2 camere aprox. 10-12 cadre finale - HDR
500 lei - rezidential 3 camere aprox. 12-15 cadre finale - HDR
550 lei - rezidential 4 camere aprox. 15-20 cadre finale - HDR
700 lei - case / duplex (pana în 120 m2)/ 15-20 cadre finale HDR.
Termen de livrare: 24-48 h
Pret fotografie de interior AirBNB/Booking
Tariful se calculeaza in functie de numarul de camere si de fotografii finale dorite. Pretul porneste de la 700 lei per apartament si veti primi aproximativ 15-20 de fotografii finale (cadre largi pentru a prezenta spatiul si detalii/cadre de atmosfera)
Termen de livrare: 24-48 h
Ce spun clientii:
Intrebari utile in stabilirea pretului pentru fotografiile de produs:
• Care este bugetul alocat proiectului?
• Exista un brief clar si detaliat?
• Care este dimensiunea proiectului? (de cate imagini aveti nevoie);
• Care este destinatia fotografiilor (web/print)? – sunt preturi si rezolutii diferite;
• Daca vor fi pentru print, in campanii de marketing, care ar fi aria de difuzare si marimea campaniei?
• Care sunt caracteristicile principale ale produselor? (cat de mari/mici sunt?, din ce material sunt facute? lucios, mat, transparent, etc.);
• Fotografiile sa fie izolate pe fundal alb sau de tip concept pt reclama media?
• Cat de prelucrate sa fie imaginile?
• Eu lucrez cu 2 pachete (basic si premium).
• Basic este un singur cadru fotografiat intr-o schema generala de iluminare ce acopera toata seria de produse si editat din punct de vedere al expunerii si al culorilor prezente.
• Fotografia premium este creata, de regula, din mai multe cadre suprapuse, cu o schema de iluminare complexa si individuala in functie de caracteristicile specifice ale fiecarui produs in parte si este editata high quality pana la cele mai mici detalii.
• Editarea STANDARD include ajustari de: luminozitate, culoare, contrast, claritate si crop / taiere
• Editarea PREMIUM include: editare reflexii & strălucire, separare / eliminare fundal si adaugare de alb 100%, eliminare imperfecțiuni produs (scame, cute, deformări, diferente cromatice si de textura, zgarieturi, etc.)
• Editarea PREMIUM include: editare reflexii & strălucire, separare / eliminare fundal si adaugare de alb 100%, eliminare imperfecțiuni produs (scame, cute, deformări, diferente cromatice si de textura, zgarieturi, etc.)
• Care ar fi termenul de predare dorit?
• Locatia produselor este unica/fixa sau sunt locatii diferite? Daca da, in ce localitati anume?
Exemplu shooting si editare PRO
Exemplu shooting PRO in fotografia de exterior
Exemplu editare PRO in fotografia industriala